اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان
سرخط خبرها

استخر کشاورزی و چاه، جان ۲ جوان نیشابوری را گرفت

  • کد خبر: ۱۶۹۳۹۷
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
استخر کشاورزی و چاه، جان ۲ جوان نیشابوری را گرفت
معاون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: یک جوان بر اثر غرق شدگی در استخر کشاورزی و جوان دیگری بر اثر سقوط در چاه جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حمید حسینی افزود: در حادثه نخست که در ساعت ۱۶: ۲۶ دقیقه عصر امروز رخ داد یک جوان ۳۲ ساله در استخر کشاورزی با عمق ۱۵ متر در روستای چهارباغ شهرستان نیشابور غرق شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم که در ساعت ۱۷:۲۶ عصر امروز رخ داد یک جوان ۳۸ بر اثر سقوط در چاهی در روستای حریم آباد فوت کرد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: هر ۲ جوان توسط همکاران آتش نشانی از استخر کشاورزی و چاه بدون علایم حیاتی خارج شدند که متاسفانه علی رغم تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵، عملیات نجات موفقیت آمیز نبود و این جوان‌ها فوت کردند.

حسینی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ چهار مورد غرق شدگی در نیشابور رخ داده است افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این نخستین حادثه غرق شدگی بود که در نیشابور رخ داد.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای شدید هوا، شنا در استخر‌های غیراستاندارد رو به افزایش است لذا از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم جدا از هر گونه ورود به استخر‌های کشاورزی خودداری نمایند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->